Scenarii Paintball

scenario-paintball

Scenariile de joc si turnamentele au foarte putine lucruri in comun, in trecut poate era altfel dar realitatea este ca cele doua sunt foarte dirferite. Singurul lucru care il au in comun este nevoia de lucru in echipa, in ambele cazuri cei care joaca pe cont propriu mor primii. Trebuie sa inveti sa obtii un obiectiv intr-un interval de timp relativ scurt, toti coechipierii ar trebui sa aiba un ceas, si sa tina cont de timpul ramas. Echipa trebuie sa invete cum sa lucreze impreuna, cine vrea sa-si asume riscuri, cine vrea sa fie sigur. De exemplu daca “Ion” nu este un atlet innascut dar este un tintas foarte bun, ar trebui sa-si mentina pozitia oferind foc de acoperire coechipierilor, sau daca “Gheorghe” este mai agil, atunci sa avanseze tarandu-se prin iarba sau alergand ca nebunu pentru a obtine pozitii noi.

Ofesiva Si Defensiva la Paintball

O echipa se imparte in 2, prima reprezinta lina defensiva si a doua linia ofensiva. Obiectivul este ca defensiva sa apere pozitia timp de 1:30″-2:00″ dupa care intra in actiune ofensiva ce reprezinta ajutoarele trimise de la baza.

O echipa trebuie sa ia in considerare mai multe lucruri in acelasi timp “triunghiul sfant” (unghiuri/ comunicatie/ munca de echipa). Trebuie sa-ti informezi coechipierii de inamici pe care ei nu-i pot vedea, ajuta-i cu foc de acoperire in timp ce ei se misca dintr-o pozitie in alta pentru a avea unghiuri mai bune.

Trebuie sa inveti sa obtii un obiectiv intr-un interval de timp relativ scurt, toti coechipierii ar trebui sa aiba un ceas, si sa tina cont de timpul ramas. Echipa trebuie sa invete cum sa lucreze impreuna, cine vrea sa-si asume riscuri, cine vrea sa fie sigur.

De exemplu daca “Ion” nu este un atlet innascut dar este un tintas foarte bun, ar trebui sa-si mentina pozitia oferind foc de acoperire coechipierilor, sau daca “Gheorghe” este mai agil, atunci sa avanseze tarandu-se prin iarba sau alergand ca nebunu pentru a obtine pozitii noi. In functie de parerea jucatorilor se pot desemna medici. In acest caz se schimba conditiile de “moarte”.

Un jucator lovit in mana sau in picior doar o singura data poate striga dupa medic, intr-un mod dramatic, si medicul ii poate sterge vopseaua de pe uniforma. Deci ATENTIE: UN JUCATOR LOVIT NUMAI IN MANA SAU IN PICIOR DOAR O SINGURA DATA, POATE FI SALVAT.

Demolari la Paintball

Pentru aceasta misiune un coechipier va fi desemnat specialist in demolari si va primi ceva care seamana cu o bomba puternica pentru a distruge un obiectiv care trebuie aparat de cealalta echipa.

La alegerea jucatorilor domolatorul poate fi oricine din echipa, sau numai cel desemnat ce devine VIP si trebuie tinut In “Viata” de coechipieri sau “Omorat” de inamici cu orice pret. In momentul in care demolatorul plaseaza bomba, striga in gura mare catre oficiali “BOMBA PLASATA” iar Oficialul are datoria de a cronometra 1:00″ 1:30″, 2:00″ (timpul este stabilit inainte de a incepe jocul) si de a anunta cand bomba explodeaza, moment in care jocul se termina cu victoria demolatorilor.

De cealalta parte este desemnat un inginer care are datoria de a dezamorsa bomba, ce va primi ceva ce seamana cu o trusa de dezamorsare. La fel este valabila optiunea de a fi numai unul in echipa (VIP) sau oricare coechipier. In momentul in care inginerul ajunge la bomba, striga in gura mare catre oficiali “DEZAMORSAT” moment in care jocul se inchee cu victoria aparatorilor.

In ambele cazuri, daca se foloseste optiunea oricine din echipa este demolator/inginer, si daca demolatorul/inginerul “Moare” acesta va lasa in locul in care aa “Murit” bomba/trusa de dezamorsare, iar un coechipier va trebui sa o ridice prentru a duce la indeplinire misiunea.

1. Capturarea Steagului

– 2 baze cu steag;
– 2 echipe egale numeric;
– 2 steaguri care sa fie arborate in bazele respective;

Reguli la Paintball:

1) Toti jucatorii trebuie sa inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire) si nu pot parasi aceasta zona decat atunci cand jocul a inceput;

2) Jucatorii care au fost loviti sunte din joc;
3) Daca un jucator este eliminat in timp ce poarta steagul, el trebuie sa lase steagul acolo unde a fost lovit sau sa il agate de cel mai apropiat obiect (nu de alt jucator);
4) Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse;
Pentru a castiga jocul: capturati steagul echipei adverse si aduceti-l la baza proprie.

2. Impuscati-l pe capitan

– 2 baze cu steag;
– 2 echipe egale numeric;
– un membru al fiecarei echipe e ales capitan;
– echipele sunt duse la bazele proprii;

Reguli la Paintball :

1) capitanul nu-si poate parasi baza;
2) toti jucatorii trebuie sa-si inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu si nu pot parasi baza decat atunci cand jocul a inceput;
3) jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;
4) jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse.
Pentru a castiga jocul : eliminati capitanul echipei adverse.

3. Apara obectivul la Paintball

– o echipa este numita “atacatori” si cealalta “aparatori”;
– alegeti o zona unde va puteti apara pentru a numi baza, amplasandu-va steagul;
– “aparatorii” trebuie sa aiba restrictie la limitele bazei cu steag;

Reguli la Paintball:

1) “aparatorii” nu pot parasi baza cu steag sau ariile unde au fost limitati;
2) “atacatorii” pot ataca din orice loc al terenului;
3) toti jucatorii trebuie sa-si inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire) si nu pot parasi aceasta zona decat atunci cand jocul a inceput;
4) va fi fixata o limita de timp de 30 de minute
5) jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;
6) jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse.
Pentru a castiga jocul :- echipa care ataca va fi desemnata castigatoare daca elimina toti jucatorii adversi( captureaza baza – obiectivul).
– echipa care se apara va fi desemnata castigatoare daca nu pierde obiectivul in 30 minute sau elimina toti jucatorii adversi.

4. Swat vs. Tero la Paintball

– 2 baze;
– 2 echipe egale numeric;

Reguli la Paintball:

1) toti jucatorii trebuie sa inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire) si nu pot parasi aceasta zona decat atunci cand jocul a inceput;
2) jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;
3) jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse;
pentru a castiga jocul : echipa care va reusi sa elimine toti jucatorii din echipa adversa avand cel putin un jucator neeliminat va fi desemnata castigatoare.

One Reply to “Scenarii Paintball”

  1. Pingback: Paintball Iasi 2012 cu Iasi Paintball - 2011 Iasi Paintball

Leave a Reply